Miss bidrottning

Alla inlägg den 16 augusti 2010

Av bidrottning - 16 augusti 2010 15:08

Ja nu har jag testat bägge mot mitt illamående och postafen vinner stort !

SeaBand känns ju bara töntiga, åker snett och sitter inte alls kvar på de sk akupunkterna. Det hade ju varit väldigt smidigt om de hade funkat för jag blir så dåsig av postafentabletterna..men jag lär nog fortsätta i den banan.


Annars då? Idag har jag blödit en hel del gammalt blod, är väl förhoppningsvis den hematomen som är påväg ut..men idag har jag haft endel sammandragningar också då det kom som mest..dock inte alls nån mängd att prata om !

Idag är jag i v 10 (9+1), så det går framåt iaf. Även om dagarna seegar sig fram.
Längtar verkligen till fredag och nytt UL.

     

P.S Mina tankar går idag till dig Malin <3 D.S

Ovido - Quiz & Flashcards