Miss bidrottning

Alla inlägg den 5 augusti 2010

Av bidrottning - 5 augusti 2010 21:50

Japp, det blev ett missfall tillslut..piss & skit  
Jag fattar inte vad det är för fel på mig, men nåt stort måste det vara.

4e missfallet totalt..vet inte om jag orkar med en graviditet igen..så orolig som dessa 8 veckor har varit.
Missförstå mig inte nu, jag är skit ledsen o tårarna strömmar, men nu slipper jag iaf denna oro och kan börja leva igen..om några dagar då detta är bearbetat.
De pratade om utredning när jag var i Danderyd, om detta skulle sluta i ett missfall igen..Vi får se..om du frågar mig nu? Nej det räcker ! Jag har ett barn och nöjer mig där. Men om några månader..kanske? Jag vill ju ge Johan en egen.
Men nu vet ni iaf...  

Av bidrottning - 5 augusti 2010 17:20

Ja rubriken säger allt om min dag, idag har illamåendet varit väldigt påtagligt. Glad är jag över det såklart, symptom är bra ! :)
Men lite jobbigt blir det mellan varven, vill fixa o städa här hemma men så fort jag börjar med nåt så kommer det på en gång..så idag har jag mest legat..vilat.
Johan, min älskling har fixat maten..för äta kan jag göra hyffsat bara jag slipper stå i stekoset. Ikväll ska det bli tacos ! Mumma! som jag längtat, ska bjuda mamsen med och så har Felicia en kompis här som ska sova över.
Jag är glad så länge jag kan äta tacos, med Felicia gick det inte !! Kunde inte ens känna lukten då.
Mitt cravings den gången var frysta fiskpinnar, direkt ur frysen att knapra på*urk*
Den här gången..och än så länge är det mjölk!! En liter dricker jag Lätt upp till middagen.
Hoppas ni alla får en fin torsdagskväll !

Ovido - Quiz & Flashcards