Miss bidrottning

Alla inlägg den 20 augusti 2010

Av bidrottning - 20 augusti 2010 16:35

...idag när vi var på ul.
Det såg riktigt roligt ut, rätt upp bara, som en studsboll:)

Det var skönt att se den så alert !


Den hade även växt till sig ordentligt och nu såg man att det är en liten bebis :)


Hematomen(det gamla blodet) var kvar, men dock ca 1 cm mindre så förhoppningsvis är det de som har kommit ut, o kommer ut fortfarande.
Vill att det ska försvinna helt nu !


Idag såg jag verkligen på läkaren att det är viktigt att jag vilar och tar det lugnt.

Så Ålandsresan för att fira mammas 60-årsdag kan vi nog glömma..det blir ju att man går lite mer o så även om man tänker att man ska ta det lugnt. Bara båtresan dit.
Å jag känner mig tryggare hemma.

Men det känns hemskt tråkigt.
 Som mamma sa, går det här vägen så får vi ju nåt fint i slutändan..om snart 6 månader. Tiden tickar på ändå..tycker att de här veckorna gått relativt fort ändå och hädanefter kommer det ju bara hända mer o mer.

Nu är det sammarbete mellan mig och grodan.Icke att förglömma fina Johan, som gör mat, städar och fixar med Felicia här hemma. Inget problem liksom. <3



Ovido - Quiz & Flashcards