Miss bidrottning

Alla inlägg den 9 augusti 2010

Av bidrottning - 9 augusti 2010 17:00

...talar såklart om min värsta fiende just nu-illamåendet !
Men tittar jag på klockan så var det 12 timmar sen jag tog tabletten nu.
Hur ofta kan man ta postafen? Kan man ta efter var 12e timme?

Ja jag tar nog en snart igen..vare sig det är bra eller inte *urk*

ska försöka få till makaroner o köttbullar nu....

(Ursäkta mina klaginlägg sista tiden...)

Av bidrottning - 9 augusti 2010 11:45

Vaknade tidigt imorse av att jag mådde så illa så jag trodde jag skulle kräkas i sängen, gick upp o tog en postafen..har inte tänkt på det tidigare och faktiskt ! *Peppar Peppar ta i trä* så känns det bra mycket bättre sen dess.
Brösten ömmar fortfarande..hmm..nej så kan det inte vara..inte efter allt som kommit ut ! Men ibland slår det mig, den lill* kanske finns kvar? Men sen när jag tänker mer resoniblet på situationen så NEJ. Vad är då allt detta som kommit ut?
Ringde iaf gyn imorse, så Malin, på onsdag ska göra göra ett nytt vul o se att allt kommit ut. Ska bli skönt, slipper jag gå o fundera. då ska jag även ta upp detta om en utredning, som de pratade om i Danderyd. Men känner jag de där inskränkta personerna(ursäkta, men jag är så irriterad på dom) så kommer jag inte få det ! Jag har ju fått ett barn..men som det lät på dom i Danderyd så spelade inte det nån roll. Det ska ju inte behöva gå 4..5..6 missfall emellan varje fullgången graviditet.
Fick tjata till mig ett vul nu, för en koll !! surkärring !
Ja la till lite, i min historia..hehe så fick jag komma på onsdag...ibland är det bra med vita lögner ;) Men exakt vad kan vara bra med att jag går och ev drar på mig en inglammation i livmodern??! Nej det måste ju vara mycket bättre att kolla upp det i tid !
Ställde mig på vågen imorse, har gått ner 2 kilo sen vi kom hem från Turkiet, men får man inte behålla den ynka maten(yoghurt,skorpor,rostat bröd) man äter så vad annat kan det bli? Magen riktigt skriker efter mat, suger, knorrar och bökar ... men äter jag så får jag väl behålla det max 30 minuter, sen blir det kramper och direkt på toa ! Tog en tablett igår, mot diaree, så tror det har stoppat upp lite. Nu när illamåendet är borta kanske det går lättare också, har varit hungrig i soffan, öppnar kylskåpet och det vänder sig i magen och allt snörrar :O Ja ni mina vänner, nåt konstigare vet jag inte om jag varit med om?


På tal om annat, vilka regnskurar det kommer idag !! Det sprutar ut från taken ..men mysigt när man inte behöver gå ut. Vilket jag behövde nyss då jag körde Felicia till en kompis.


Johan har börjat jobba...jag känner ett stort vemod sommaren är snart slut :(
Ser fram emot Ålandsresan vi ska göra i slutet av augusti, då mamma fyller 60 år. Vi har hyrt en stuga där, mamma, vi syskon med respektive.
hoppas jag verkligen att jag ska må bra !


Tjing !

Ovido - Quiz & Flashcards