Miss bidrottning

Direktlänk till inlägg 26 augusti 2010

Kan det vara så?

Av bidrottning - 26 augusti 2010 15:29

Inte kan det väl vara bebisen sprattlande jag har börjat känna?

Sista dagarna har jag känt nåt i magen, tänker jag tillbaka till Felicias graviditet så känns det så. Men samtidigt kan det ju lika väl vara tarmarna som "leker".
Jag har iaf inte känt detta tidigare, utan sista två dagarna kanske..men samtidigt är jag bara i slutet av v 11. Visst de säger att man kan känna rörelserna tidigare när man är omföderska..men tror ni?? Nääee..
Inte det va?

 
 
Monica

Monica

26 augusti 2010 17:19

Måste vara jättespännande när den lille/lilla börjar fara runt!

http://katt-drottningen.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Malin

26 augusti 2010 18:12

Jag tror ju att du skulle känna igen det eftersom du har varit gravid innan så det är kanske så :) Det måste verkligen vara en himla upplevelse!

Ha en trevlig kväll vännen min!
Kram kram!

 
Linda

Linda

26 augusti 2010 19:45

Jag kände så tidigt så det tror jag visst!! =) Härligt!!!
Prata med in mamma igen, de e inte farligt! Bara fräckt & kul!!!

http://lindamariette.blogspot.com

 
Terese

Terese

27 augusti 2010 10:53

Läser man runt lite så säger folk vääääldigt olika hur det är. Många säger att man visst inte kan känna så tidigt eftersom livmodern fortfarande ligger nedbäddad i bäckenet och är alltså inte kommit upp så långt innan v.12 Andra säger att visst kan man känna så tidigt. Är man omföderska så kan livmodern växa snabbare och den redan hunnit upp från bäckenet innan v.12

När jag var runt v.11 fick jag också den där känslan att jag kände något ibland. Ibland kittlade det liksom till ganska långt ner i magen, nästan vid ljumsken. Detta har kommit och gått. Jättesvårt att veta om det är bebis eller inte. Men jag tror på det, man känner ju liksom igen det från de andra graviditeterna.

När jag var på ul i v.12+ så drog ju bm med den där apparaten strax under naveln på mig och hon sa att livmodern låg precis mellan naveln och mitt snittärr så nog är min livmoder lite större än den ska vara vanligtvis.

Längtar tills man känner bebisen regelbundet! Det är så mysigt samtidigt som man verkligen känner att allt är som det ska med bebisen också.

Hoppas du får en bra dag!

Kram

http://teresedenrara.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bidrottning - 27 oktober 2011 17:59

http://vimsmaja.blogg.se    

Av bidrottning - 25 oktober 2011 09:44


Snart flyttar jag! Håll utkik efter den nya adressen .     ...

Av bidrottning - 24 oktober 2011 08:32


Nu behöver jag verkligen hjälp här inne. De har breddat  headern och jag behöver göra en ny design! Men kan jag det? NEJ! I need some help!! Please! Vill göra om den helt på en gång.   Någon som är duktig på att designa bloggar?   ...

Av bidrottning - 21 oktober 2011 18:20

Johan Alander..det var inte så länge sedan som jag fick upp ögonen för honom. Han var med på Efter 10 med Malou..vilken historia han berättade. Ingen lätt uppväxt där inte...Han har skirivit en bok också, om sin uppväxt, den är ett måste för mig att ...

Av bidrottning - 18 oktober 2011 11:35

Jag vill bara tipsa om en grejGroupon! En sajt där man kan få upp till 70% rabatt på allt mellan himmel o jord..från husgeråd till upplevelser.Som häromdagen tex..då fick jag ett erbjudande om en klippning,färgning/slingning & hårspa(huvudmassage mm)...

Ovido - Quiz & Flashcards