Miss bidrottning

Direktlänk till inlägg 24 augusti 2010

Att jag ska vara så blödig....

Av bidrottning - 24 augusti 2010 21:28

Sådär ja, nu är min älskade myssoffa såld. En tår trängde sig på då den skumpade ut från vår väg på släpkärran, under en kall pressening.
En bauta stor hörnskinnsoffa med stoora armstöd och bullig hög rygg..ni kan ju tro att jag degat i den många timmar sen 2002 då jag köpte den.


Men så har vi mindre vardagsrum här, än där jag tidigare bott så det kändes som att en enda stor soffa tog upp rummet liksom.
Fick för mig att, nej nu ska jag sälja den !
Satte ut den för 1500 kr i vår lokala tidning och den var inte svårsåld !


Ikväll kom en herre och hämtade den..MITT I Fångarna på Fortet..hade han inge hyffs alls? ;)


Nu har vi en tre sits soffa här, i tyg.
Sen ska även en fåtölj in och en fotpall från Sandviken.
Soffan är lite sliten och gråbrun..i tyg, passar perfekt in i vårt shabby- chick- hem :)


Nu kan ju jag dessvärre inte möblera..men jag får peka och Johan möblera, imorgon ska vi börja med att han ska tvätta fönsterna i den delen utav vardagsrummet :P


Mamma sa idag att hon ska komma sen och skura luckor o städa skåp, gullemamma <3 Å gulleJohan..visst jag har vetat innan detta att han alltid ställer upp på mig, men nu sen jag fick detta med graviditeten så har han bevisat att han är ÄNNU mer omtänksam . ÄLSKAR DIG   




 
 
Ingen bild

Malin

25 augusti 2010 07:10

Ja, det där med att vara blödig är inte lätt,jag är ju precis likadan men som tur är har jag oxå lika lätt till skrattet :)

Vilken tur att du har så många fina männiksor runt dig, din Johan tar bra hand om dig, så jag kan va lugn antar jag.

Haha, jag visste väl att det skulle bli nåt sånt ang min kommnetar om att du skulle till sjukan;) Vet du att jag jämt kör med samma argument, att mitt psyke inte mår bra av att ligga där. Vi är rätt lika du o jag :)

Önskar dig en fin dag, peka nu med hela handen :)
Kramar!

 
Terese

Terese

25 augusti 2010 11:45

Vad skönt att soffan inte var svårsåld! Lägg gärna ut bild på den nya soffan och hur det blev i vardagsrummet, vore kul att se :-)

Vilken tur att Johan kan möblera och ha sig så ligger du bara där och pekar vart allt ska vara...hihi.

Förresten, pengarna har kommit in på mitt konto :-)

Känner igen det där att springa på toaletten. Blir faktiskt väldigt ofta dålig i magen när jag är gravid. Många gånger kan jag få springa hela kvällen när jag har ätit på em. Den här graviditeten har jag faktiskt också känt av lite halsbränna. Har inte känt något sånt under de andra graviditeterna och brukar väldigt sällan ha det i vanliga fall.

Hoppas du får en bra dag!

Kramar

http://teresedenrara.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bidrottning - 27 oktober 2011 17:59

http://vimsmaja.blogg.se    

Av bidrottning - 25 oktober 2011 09:44


Snart flyttar jag! Håll utkik efter den nya adressen .     ...

Av bidrottning - 24 oktober 2011 08:32


Nu behöver jag verkligen hjälp här inne. De har breddat  headern och jag behöver göra en ny design! Men kan jag det? NEJ! I need some help!! Please! Vill göra om den helt på en gång.   Någon som är duktig på att designa bloggar?   ...

Av bidrottning - 21 oktober 2011 18:20

Johan Alander..det var inte så länge sedan som jag fick upp ögonen för honom. Han var med på Efter 10 med Malou..vilken historia han berättade. Ingen lätt uppväxt där inte...Han har skirivit en bok också, om sin uppväxt, den är ett måste för mig att ...

Av bidrottning - 18 oktober 2011 11:35

Jag vill bara tipsa om en grejGroupon! En sajt där man kan få upp till 70% rabatt på allt mellan himmel o jord..från husgeråd till upplevelser.Som häromdagen tex..då fick jag ett erbjudande om en klippning,färgning/slingning & hårspa(huvudmassage mm)...

Ovido - Quiz & Flashcards