Miss bidrottning

Direktlänk till inlägg 25 augusti 2010

Sjukskriven

Av bidrottning - 25 augusti 2010 15:32

Imorse då klockan ringde så sken solen och det var en härlig sensommar morgon, likaså förmiddagen..men sen lunch ungefär så har det varit grått o regnat här.
Blev så glad när Johan kom med posten o det visade sig att jag både hade fått ett paket från Cdon och Svenska Hjärtan filmerna jag beställde på tradera :)
Började att se Svenska Hjärtan, två avsnitt..sen blev jag så trött och fick lov att gå o lägga mig. Sov till 14.40 då Felicia kom hem från skolan. Det går kanon för henne att åka buss, hon tycker det är så roligt för det är fler barn som åker den också :)

Så trist bara, igår var hon till bokhandeln med Johan och köpte lite roliga saker till skolan, nu när hon fått egen bänk så är det ju roligare att ha lite olika pennor, sudd mm.
Så kommer hon hem idag o säger att en penna har blivit snodd, blir så ledsen :(
Att de inte kan få ha grejjerna för sig själva !!

Annars så har jag gjort lite nytta idag faktiskt :)
Hade en tid hos en jobbcouch idag, men det fanns ju int epå kartan att jag kunde ta mig dit ! Så nu tog jag tag i detta o ringde AF och sjukskrev mig, vill ju inte slösa på dessa dagar heller. Kan ju vara bra att ha efter mammaledigheten om inte annat, eller när jag KAN söka jobb! Å det kan jag ju inte nu.
Ja som sängvärmare eller nåt ;)

Får väl se hur lång tid det tar innan man får pengar fr FK bara...de kan ju strula rätt så bra ! Så nu är jag avskriven hos AF, den dan jag blir frisk ska jag gå dit o anmäla mig igen.

Tänkte lägga ut en bild här sen på hur soffan o fåtöljen blev, men då behövs det plockas lite på bordet först..hehe
Johan plockade av det igår o idag ser det ut som HELL igen !! :O
Felicias kommentar då hon kom hem;
Men mamma, skulle vi inte försöka ha fint på vardagsrummsbordet nu?

  

 
 
Ingen bild

Malin

25 augusti 2010 16:57

Ja, du borde ju absolut vara sjukskriven så som du mår nu om dagarna. Och som sagt, bra att spara på dagarna.
Usch ja, här har det blåst som bara den i många dagar, rena höstvädret, vill ju ha mer sommar jag!

Tänk vad snabbt det går att stöka upp på ett bord, ser fram emot bilderna :)

Vad duktig din tjej är!

Kramar!

 
Ellen

Ellen

25 augusti 2010 18:29

Vad bra att spara på dagarna! Jag fick papper idag att jag blivit beviljad a-kassa.. nu får vi se hur lång tid det tar... de är ju inte så snabba precis. Ja man kan ha mycket skoj när man åker buss :D men vad trist att någon tog pennan.. Kram kram!

http://ellisonscrap.blogspot.com

 
Anna

Anna

26 augusti 2010 16:23

Bra att du är sjukskriven nu då iaf! :) Vår lilla är beräknad någonstans mellan 13-21 september...men jag så less som jag är nu har jag aldrig varit tidigare!! Inte ens när jag var i v 42 med vår tjej!! Ta hand om dig! KRAM

http://septemberbebis.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bidrottning - 27 oktober 2011 17:59

http://vimsmaja.blogg.se    

Av bidrottning - 25 oktober 2011 09:44


Snart flyttar jag! Håll utkik efter den nya adressen .     ...

Av bidrottning - 24 oktober 2011 08:32


Nu behöver jag verkligen hjälp här inne. De har breddat  headern och jag behöver göra en ny design! Men kan jag det? NEJ! I need some help!! Please! Vill göra om den helt på en gång.   Någon som är duktig på att designa bloggar?   ...

Av bidrottning - 21 oktober 2011 18:20

Johan Alander..det var inte så länge sedan som jag fick upp ögonen för honom. Han var med på Efter 10 med Malou..vilken historia han berättade. Ingen lätt uppväxt där inte...Han har skirivit en bok också, om sin uppväxt, den är ett måste för mig att ...

Av bidrottning - 18 oktober 2011 11:35

Jag vill bara tipsa om en grejGroupon! En sajt där man kan få upp till 70% rabatt på allt mellan himmel o jord..från husgeråd till upplevelser.Som häromdagen tex..då fick jag ett erbjudande om en klippning,färgning/slingning & hårspa(huvudmassage mm)...

Ovido - Quiz & Flashcards