Miss bidrottning

Direktlänk till inlägg 4 augusti 2010

Hej på er !

Av bidrottning - 4 augusti 2010 17:22

Igår kom vi hem från en veckas semester i Turkiet, vi har haft det toppen !! Varmt o skönt med mycket bad !

Oturligt nog så fick jag en blödning dagen INNAN vi skulle åka*suck*
Vi visste ju inte ens om vi kunde bege oss iväg, men med stränga order fr läkaren att jag bara skulle vila o inget ansträngande alls, så åkte vi iväg. Hade inte kunnat sagt nåt annat till Felicia.
Så där nere var det Johan & Felicia, jag fick skippa utflykter, vattenrutschkanor osv.

Visst, det var ju ingen direkt avkopplande semester för mig, hade lite blodblandade flytningar så det förstörde endel.
Men pga den underbara sambo jag har så fick han o Felicia det toppen ! Johan tog hand om allt. <3
Det jag gjorde var att slappa med en bok på solstolen i skuggan ... och lite sömn mellan varven. Fast att avstå helt från bad kunde jag inte, blev havet och poolen då o då.
Så idag hade jag en tid på Danderyd, gyn. Det var så skönt att få komma in o göra ett vul igen för att se..har fortfarande lite blodblandade flytningar...å vet ni? Vi såg det lilla hjärtat picka på så fint   Allt såg ut som det skulle sa läkaren och flytningarna sa hon inte var nå konstigt, mkt nya blodkärl som bildas nu. När jag tänker tillbaka hade jag såhär med Felicia också, men med 4 missfall i bagaget så blir jag lätt hisspig! Men skulle jag få en större blödning eller att jag får ont i magen så skulle jag ju komma in igen, jag är ju ändå bara i v 8 så mkt kan hända ännu. *positiva jag* Haha, jag vet..men det är nån slags försvarsmekanism jag har och den vill jag ha kvar ett tag till.
Men nu känns det inte bortkastat  med att jag tog det lugnt på resan, att jag inte var med F & J på allting. Hade det varit dött nu så hade det ju känts mycket värre !

En liten uppdatering från mig till er :)
Nu har sambon gjort stuvade makaroner med falukorv som jag ska slaffsa i mig :)

Kram till er alla

 
 
Ingen bild

Malin

4 augusti 2010 18:53

Men du! Inte visste jag att du var gravid, GRATTIS till er. Gud vad glad jag blir gumman

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bidrottning - 27 oktober 2011 17:59

http://vimsmaja.blogg.se    

Av bidrottning - 25 oktober 2011 09:44


Snart flyttar jag! Håll utkik efter den nya adressen .     ...

Av bidrottning - 24 oktober 2011 08:32


Nu behöver jag verkligen hjälp här inne. De har breddat  headern och jag behöver göra en ny design! Men kan jag det? NEJ! I need some help!! Please! Vill göra om den helt på en gång.   Någon som är duktig på att designa bloggar?   ...

Av bidrottning - 21 oktober 2011 18:20

Johan Alander..det var inte så länge sedan som jag fick upp ögonen för honom. Han var med på Efter 10 med Malou..vilken historia han berättade. Ingen lätt uppväxt där inte...Han har skirivit en bok också, om sin uppväxt, den är ett måste för mig att ...

Av bidrottning - 18 oktober 2011 11:35

Jag vill bara tipsa om en grejGroupon! En sajt där man kan få upp till 70% rabatt på allt mellan himmel o jord..från husgeråd till upplevelser.Som häromdagen tex..då fick jag ett erbjudande om en klippning,färgning/slingning & hårspa(huvudmassage mm)...

Ovido - Quiz & Flashcards