Miss bidrottning

Direktlänk till inlägg 13 augusti 2010

Ett enda stort råttbo eller??!

Av bidrottning - 13 augusti 2010 10:36

Nu återgår jag till mina möss igen, den sprang för fullt i sovrumsväggen inatt igen :(
Som att man inte har nog med oro på dagarna, så ska man behöva oro sig på natten nu också !
Jag klarar verkligen inte av de där äckliga djuren !!!
Ändå har Johan och pappa fixat grunden nu, putsat den..för den var rätt så hålig o ful innan. Å häromdagen gick Johan och fyllde i med skum längst upp vid grunden, under panelen liksom, för där var det fri väg upp.
Likaså i hörnen på huset och vid ventilationshålen har vi också gjort tätt..men ICKE! Jag blir så less ! Vad sjutton ska de in o göra nu!?? Just hos mig, i mitt hus..för att jag har värsting fobin också:(
Fick så ont i magen inatt när jag låg o hörde dom..å tänkte att..Neej de ska inte få göra så att jag får mf iaf..så somnade jag :)

Men vaknade titt som tätt, sov inge bra inatt !


Usch jag skulle kunna flytta bara för att slippa det där problemet, har aldrig bott i ett hus tidigare där det är så här mkt möss.

SKIT TÖNTIGT, MEN DET HÄR ÄR ETT STORT PROBLEM FÖR MIG !



 
 
Ingen bild

Malin

13 augusti 2010 11:19

Åh, inte nu igen :( Det är inget töntigt Linda, alla har ju sin rädslor och då spelar det ingen roll vad det är fär det blir stort för en iaf. Jag förstår dig!

Jag tycker oxå dagarna går så sakta och jag är rejält ratslös men jag får ju heller inte göra annat än vila. Mn vi båda lär lyda så vi blir bra nån gång, eller hur? För dig är det ännu viktigare!

Många kramar

 
Ingen bild

Malin

13 augusti 2010 18:20

Usch, så jobbigt med din på, lider så med dig ska du veta!
Nej, jag har inte kräkts nåt mer sen men tror inte den har satt sig helt ännu, känns inte som det iaf. Men håll tummen vet jag så jag slipper op. Sant som du sa, att de kan sin sak i Lund men som sagt, jag är livrädd! Det är väl att jämföra med din rädsla för de där äckliga djuren antar jag.
Ha en bra helg på dej gumman

 
Monica

Monica

17 augusti 2010 20:39

Huuuu ! Jag förstår hur du känner det, råttor och möss är så äckliga. Mina katter har ju dragit in en och annan halvdöd sådan som jag fått kasta ut.

http://katt-drottningen.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bidrottning - 27 oktober 2011 17:59

http://vimsmaja.blogg.se    

Av bidrottning - 25 oktober 2011 09:44


Snart flyttar jag! Håll utkik efter den nya adressen .     ...

Av bidrottning - 24 oktober 2011 08:32


Nu behöver jag verkligen hjälp här inne. De har breddat  headern och jag behöver göra en ny design! Men kan jag det? NEJ! I need some help!! Please! Vill göra om den helt på en gång.   Någon som är duktig på att designa bloggar?   ...

Av bidrottning - 21 oktober 2011 18:20

Johan Alander..det var inte så länge sedan som jag fick upp ögonen för honom. Han var med på Efter 10 med Malou..vilken historia han berättade. Ingen lätt uppväxt där inte...Han har skirivit en bok också, om sin uppväxt, den är ett måste för mig att ...

Av bidrottning - 18 oktober 2011 11:35

Jag vill bara tipsa om en grejGroupon! En sajt där man kan få upp till 70% rabatt på allt mellan himmel o jord..från husgeråd till upplevelser.Som häromdagen tex..då fick jag ett erbjudande om en klippning,färgning/slingning & hårspa(huvudmassage mm)...

Ovido - Quiz & Flashcards