Miss bidrottning

Direktlänk till inlägg 23 augusti 2010

V 11 <3

Av bidrottning - 23 augusti 2010 11:10

Går in i v 11 idag, med mer blödningar igen *suck*
Nu blir jag inte lika skräckslagen längre, så länge det inte gör ont så tror jag att Grodan ligger där den ska..men det är oerhört påfrestande ändå !
Tänker tillbaka på gårdagen..vad som kunnat utlöst dom..lite mer plock, lite tork av diskbänk o bord..sen hade jag bauta ONT i magen..å inatt kom blödningen..som fortfarande håller på lite.
Ni kan ju tänka er, vad frustrerad man blir !!


Iaf, så är ju v 11 kommen och där läste jag att troligtvis har du nu gått upp några kilon..haha !!
I'm not ! -4 kilo :) Men kan det bli annat när man blir mätt efter en portion stor som ett kaffefat ungefär?
Men jag klagar inte, är man överviktig så har bebisen så mkt att ta av ändå :)
Här ska inte gå upp några 20 kilo inte !!
Förövrigt så är det fantastiskt väder idag !! Tänkte ta med mig den lilla lunchen ut i solen, Johan är och spelar golf.



Felicia slutar skolan 14.10, nu när hon går i 4an så slutar hon 14.10 månd-torsd.

Endast fredagar hon slutar kl 13 nu.
Så den här veckan ska hon börja öva att ta bussen hem själv..hon är van från sin far, där åker hon buss. Men det är ju ändå ett annat nr hon ska kolla efter nu..men samma busshållsplats vid skolan.

Går den här veckan bra så ska vi börja öva med buss till skolan nästa vecka..Jag kan ju liksom inte skjutsa på henne i det här tillståndet.:(

Så vi tänkte säga upp fritids efter dessa två veckor om det går bra med bussen..


  

 
 
Monica

Monica

23 augusti 2010 13:17

Håller tummarna att det ska ordna sig för dig och den lilla grodan. Måste vara jättetråkigt att inte kunna göra någonting, skulle tro att soffan och böcker och tv blir urtråkigt ganska fort.

http://katt-drottningen.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Linda Högye

23 augusti 2010 18:11

Men åååhhh.... vad kul! stort grattis!
Har ju inte läst din blogg på ett tag nu.. missat att du börjat igen.

 
Anna

Anna

23 augusti 2010 19:20

jag är såå imponerad av hur stark du är gumman!!! Jag har bara haft en blödning (den enda jag någonsin haft under mina tre graviditeter) och höll på å gå sönder av oro!! Skickar över många extra styrkekramar!!

http://septemberbebis.blogg.se

 
Terese

Terese

23 augusti 2010 21:05

Så jobbigt med dina blödningar, förstår verkligen att det måste vara frustrerande. Men grodan där inne mår nog hur bra som helst ändå!

När jag var gravid med Filippa var ju jag överviktig, gick faktiskt bara upp 6,5 kg då plus att jag sedan gick ner betydligt mer efter graviditeten! Så Filippa tog istället en hel del av mig både under och efter graviditeten :-) Vilmer blev det lite annorlunda med, 16 kg upp då. Men då vägde jag ju ändå nästan 20 kg mindre när jag blev gravid med honom än när jag blev gravid med Filippa...hängde du med? ;-)

Jag trodde de gick lite längre på dagarna faktiskt när de gick i 4:an. Filippa går mellan 8-13.30 varje dag nu i 1:an, men det där är ju väldigt olika för varje kommun och skola också för den delen. Kusin till Filippa har från klass 1-2 gått mellan 8-13 och nu i 3:an går de tre dagar i veckan till 13.30 och två dagar till 13. Konstigt när det är i samma kommun, fast det är olika skolor.

Hoppas det kommer gå bra för F med skolbussen!

Kramar

http://teresedenrara.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bidrottning - 27 oktober 2011 17:59

http://vimsmaja.blogg.se    

Av bidrottning - 25 oktober 2011 09:44


Snart flyttar jag! Håll utkik efter den nya adressen .     ...

Av bidrottning - 24 oktober 2011 08:32


Nu behöver jag verkligen hjälp här inne. De har breddat  headern och jag behöver göra en ny design! Men kan jag det? NEJ! I need some help!! Please! Vill göra om den helt på en gång.   Någon som är duktig på att designa bloggar?   ...

Av bidrottning - 21 oktober 2011 18:20

Johan Alander..det var inte så länge sedan som jag fick upp ögonen för honom. Han var med på Efter 10 med Malou..vilken historia han berättade. Ingen lätt uppväxt där inte...Han har skirivit en bok också, om sin uppväxt, den är ett måste för mig att ...

Av bidrottning - 18 oktober 2011 11:35

Jag vill bara tipsa om en grejGroupon! En sajt där man kan få upp till 70% rabatt på allt mellan himmel o jord..från husgeråd till upplevelser.Som häromdagen tex..då fick jag ett erbjudande om en klippning,färgning/slingning & hårspa(huvudmassage mm)...

Ovido - Quiz & Flashcards